αρθρίτιδα ισχίου

Αρθρίτιδα Ισχίου και Ολική Αρθροπλαστική Ισχίου AMIS

Αρθρίτιδα Ισχίου και Ολική Αρθροπλαστική Ισχίου AMIS 500 320 minimalorthopedics

Η αρθρίτιδα ισχίου χαρακτηρίζεται ως μία εκφυλιστική νόσος των αρθρώσεων με συνεχή επιδείνωση που αλλοιώνει και εν τέλει καταστρέφει τον αρθρικό χόνδρο του ισχίου και των παρακείμενων οστών. Το ισχίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αρθρώσεις του σώματός μας. Με την πάροδο του χρόνου ωστόσο, ο χόνδρος φθείρεται. Η αποκατάσταση του γίνεται μέσω της Ολικής Αρθροπλαστικής του Ισχίου.

Συμπτώματα της Αρθρίτιδας Ισχίου

Ο περιορισμός της κινητικότητας σε συνδυασμό με τον πόνο στην περιοχή του γοφού, είτε μετά από κούραση ή καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της πάθησης.

Ποιοι είναι πιθανότερο να εμφανίσουν τη νόσο;

Η νόσος εμφανίζεται και στα δύο φύλα, ειδικότερα σε άτομα άνω των 60 χρόνων, αλλά και σε νεότερα που έχουν οικογενειακό ιστορικό ή εκ γενετής δυσπλασία ή ασκούν έντονη αθλητική δραστηριότητα. Μπορεί ωστόσο να εμφανιστεί και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο σε άτομα με ιστορικό αρθρίτιδας στην οικογένεια.

Θεραπεία της Αρθρίτιδας Ισχίου

Μέχρι και σήμερα, δυστυχώς, δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο φάρμακο που να θεραπεύει την νόσο αυτή, γι’ αυτό και τα κλασικά αντιφλεγμονώδη φάρμακα συμβάλλουν μόνο στη μείωση του πόνου. Σε προχωρημένα στάδια, η νόσος αντιμετωπίζεται με χειρουργική επέμβαση και πιο συγκεκριμένα με την ολική αρθροπλαστική ισχίου, που αποτελεί πλέον την βέλτιστη μέθοδο αντιμετώπισης.

Χαρακτηριστικά Ολικής Αρθροπλαστικής ισχίου

Η επέμβαση αυτή αποτελεί μία από τις περισσότερο κλινικά αποτελεσματικές επεμβάσεις, καθώς οι κατεστραμμένες αρθρικές επιφάνειες αντικαθίστανται με εξειδικευμένα υλικά, που χαρίζουν ξανά στους ασθενείς ανώδυνη βάδιση. Μία πρωτοποριακή τεχνική που προσφέρει ελάχιστη επεμβατικότητα και μηδαμινή φθορά στους ανθρώπινους ιστούς, είναι η AMIS (Anterior Minimal Invasive Surgery) . Η AMIS χαρακτηρίζεται ως πρωτοποριακή, διότι είναι η μοναδική τεχνική ολικής αρθροπλαστικής που δεν αποκολλά τένοντες και μύες, εστιάζοντας στη φθαρμένη άρθρωση του ισχίου. Αποτελεί την ελάχιστα επεμβατική εξέλιξη της Ολικής Αρθροπλαστικής Ισχίου.

Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα της τεχνικής AMIS

Μεταξύ των πολλών πλεονεκτημάτων της, η τεχνική αυτή συνδέεται με λιγότερο μεταγχειρητικό πόνο, μικρότερη περιεγχειρητική απώλεια αίματος και συντομότερη διάρκεια νοσηλείας, με παραμονή για τους περισσότερους ασθενείς, μονάχα 2-3 ημερών στο νοσοκομείο. Ο ασθενής παρουσιάζει ταχύτερη ανάρρωση και μπορεί σύντομα να επιστρέψει ξανά στην καθημερινότητά του, ενώ η μακροβιότητα της νέας άρθρωσης είναι αξιοσημείωτη. Η τομή είναι εξαιρετικά μικρή και καλαίσθητη (περίπου 7-8 εκατοστά).

Ο Ορθοπεδικός Χειρουργός και Τραυματιολόγος  Ελευθέριος Ζαμπάκος έχει εκπαιδευτεί, μετεκπαιδευτεί και εξειδικευτεί στην Ελάχιστα Επεμβατική Ορθοπεδική Χειρουργική των Κάτω Άκρων. Είναι πιστοποιημένος χειρουργός AMIS ισχίου σε επίσημο κατάλογο συστάσεων της MEDACTA Ελβετίας.

Επισκεφθείτε τον Ορθοπεδικό Χειρουργό Ελευθέριο Ζαμπάκο για την έγκαιρη αντιμετώπισή της νόσου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αρθρίτιδα ισχίου, ο ιατρός βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας.